Центр комплексної реабілітації дітей інвалідів
Професійна оріентація
Професійна орієнтація є одним із найбільш важливих напрямів роботи з дітьми з інвалідністю, який передбачає оволодіння ними певних професійних навичок, виходячи з власних функціональних можливостей та інтересів.

Внаслідок залучення дитини в загальний процес профорієнтаційної роботи, їй вдається свідомо та обґрунтовано прийняти рішення щодо вибору професії, місця роботи, навчання, пізнати свої слабкі і сильні сторони, можливості. Завдяки створеним в умовах центрів соціальної реабілітації дітей з інвалідністю трудових майстерень, діти мають можливість засвоїти ази майбутньої професії.
Вишивання та бісероплетіння
Заняття у майстерні «Вишивання та бісероплетіння» для дітей з порушеннями психофізичного розвитку- це, в першу чергу, розвиток сенсорно- моторних здібностей, формування навичок роботи за заданим зразком чи схемою. Такі заняття сприяють розвитку уваги, уяви, пам`яті та образного мислення. Виріб чи прикраса з бісеру- найкращий та найдорожчий подарунок близькій людині на свято.
Заняття у Швейній майстерні
Заняття «Швейної майстерні» спрямовані на розвиток мілкої моторики дітей, пізнавальних можливостей, формування трудових і соціальних навичок і умінь, передбачають виготовлення нескладних виробів з тканини, ниток, пошиття м'яких іграшок, ляльок, створення, квіткових композицій, аплікацій, сувенірів з елементами вишиванки, макраме; розвивають навички роботи з різними інструментами і матеріалами.

Заняття у майстерні виховують у дітей охайність, старанність, увагу, уяву, пам'ять, любов до прекрасного.
Вивчення роботи на комп'ютері
Володіння комп'ютерною грамотністю є одним з основних вимог сьогодення.

Формування комп'ютерної грамотності є однією з актуальних завдань соціальної реабілітації дітей з інвалідністю.

Від того, як вона успішно буде вирішена, залежить ефективність подальшої соціальної адаптації дітей з психофізичними порушеннями розвитку в соціальному та освітньому середовищі та на ринку праці.

Можна стверджувати, що роль комп'ютерної технології у навчально-виховному та корекційному процесі надає дитині низки переваг, зокрема: створення під час занять різноманітних ситуацій для розвитку навичок спілкування з однолітками; привчання дитини самостійності у навчанні та самоконтролю; розвиток дрібної моторики у дитини; оволодіння дитиною основами комп'ютерної грамоти.
Залишити заявку на консультацію спеціаліста
ДРУ ЦКРДІ
"Промінь"
Категорії
Контактна інформація
Адреса: Вінниця вул. В.Городецького 10
promin1997@gmail.com
Отримати консультацію